eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa › Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
  • Data: 2002-12-11 03:31:00
    Temat: Re: naprawa gwarancyjna, czyli ECS za ASUSa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <3df66718$1@news.home.net.pl>, Andrzej i B. wrote:
    >> > Jeśli reklamowałeś w sklepie detalicznym i jesteś klientem to sklep ma
    >> > 14 dni (nie roboczych ale dni dokładnie) na załatwienie reklamacji
    >>
    >> Piszesz o regulacjach dotyczących rękojmi. Autor wątku napisał "Oddalem
    >> komputer (na gwarancji)"
    >
    > Masz rację ale :
    > Kupujący, który nie zamierza korzystać z uprawnień gwarancyjnych, może
    > podnieść roszczenia z rękojmi wobec sprzedawcy. Postępowanie reklamacyjne w

    Ale on skorzystal z uprawnien gwarancyjnych. Jasne jest ze w momencie
    zgloszenia konkretnej wady zawsze (dla kazdej kolejnej wady) ma do wyboru
    gwarancje badz rekojmie, ale on tego wyboru dla tej wady juz dokonal i
    jest ona zalatwiana z tytulu gwarancji. Pytanie teraz czy moze on niejako
    przerwac bieg tej reklamacji i zglosic nastepna juz tym razem z tytulu
    rekojmi dla dokladnie tej samej wady? Zreszta nawet jesli moglby cos
    takiego zrobic to formalnie zgloszenie nastapilo 5 tygodni temu a ustawa
    dopuszcza skorzystanie z rekojmi w okresie miesiaca od wykrycia usterki.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1