  • Data: 2007-05-18 14:05:24
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):

    > Że co? Sugerujesz że wprowadzenie jakiegoś niszowego filmu na
    > polski rynek dla 50 osób opłaci się producentowi? To chyba za 100zł
    > za film - a i wtedy byś wolał kupić z Amazonu bo by było taniej.

    Sugeruję własnie, że zamiast wprowadzać do sieci detalicznej zlokalizowanej
    po ppolsku wersji producentowi bardziej opłaci sie nie scigac
    udostepniajacych napisy... I ze takie podejscie producenta nie podoba sie
    organizacja od masowego zarzadzania interesem tworcow...

    > Poza tym jak przeglądałem ostatnio zasoby kolegi-pirata to
    > nie widziałem żadnego filmu który byłby niedostępny u nas.

    http://thepiratebay.org/top/all czyli top 100 najbardziej znanej strony
    pirackiej. Na ktorym miejscu widzisz pozycje ktora jest u nas dostepna na
    plycie DVD np w salonach empiku? Ile jest takich w pierwszej dziesiatce etc?

    > Mi też zdażyło się kupić oryginał po obejrzeniu divix'a - no ale
    > te oryginały były po 5zł z gazetą ;-) Poza tym kupiłbym je także
    > po obejrzeniu filmu z wypożyczalni czy w kinie- w żaden sposób nie
    > usprawiedliwia to piracta.

    Nie pisalem o piractwie tylko o prywatnym, czy tez raczej fanowskiej metodzie
    lokalizacji produkcji rozpowszechnianych przez media w innych krajach i nie
    dostepnych u nas...

    j.