  • Data: 2007-05-18 20:37:49
    Temat: Re: napisy.org i inne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebcio Łastowski napisał:

    > Chciałbym aby nielegalni użytkownicy moich programów byli karani i
    > nękani przez policję, chociaż raczej w odwrotnej kolejności.

    No to sam sobie wystawiłeś opinię.

    > Wiesz dlaczego ? Bo zdobycie wiedzy która pozwala mi teraz tworzyć programy
    > kosztowało mnie masę czasu, wysiłku i pieniędzy.

    Taaa. I dodaj, że robiłeś to dla ludzkości..

    > Zainwestowałem w siebie i posiadanie narzędzia by móc zarabiać na życie.
    > Dlaczego mam pobłażać złodziejom, którzy okradają mnie z mojego
    > dorobku ?

    Okradają Cię z Twojej wiedzy, którą zdobyłeś?
    Ciekawe.

    > To zaznacz w licencji do swoich programów że pozwalasz na ich
    > używanie za darmo. Twój program, Twoje warunki. A swoją drogą, nie
    > chcesz mi oddać swojej chaty za darmo ? Albo samochodu ? Z chęcią wezmę.

    Nie chcę Ci oddać za darmo.
    Mojej twórczości - całej - też nie oddaję za darmo.

    Ale szanuję swoich odbiorców bez względu na to z jakich egzemplarzy
    mojego utworu korzystają.

    Dla mnie nazywanie własnych odbiorców złodziejami, plucie na nich,
    szczucie policją itd. jest totalną deklasacją.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com