  • Data: 2008-03-18 11:16:32
    Temat: Re: nachodzenie dziewczyny przez bylego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:44l3b5-s2n.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ech, i tutaj właśnie brakuje mi jednej rzeczy z USA. Nakaz ograniczający
    > ("Restraining order") byłby bardzo przydatny.

    Ale najpierw musiały by być do tego podstawy. Jakby państwo ze swoimi
    instrumentami karnymi chciało ingerować w każdą nieodwzajemnioną miłość, to
    by niczym innym się musiało nie zajmować. Oczywiście zamknięcie dziewczyny
    w jej mieszkaniu jest już przegięciem, ale jak widać Policji nie
    powiadomiła, więc nie wiadomo, jak to do końca jest.