  • 1. Data: 2008-03-17 22:21:51
    Temat: nachodzenie dziewczyny przez bylego
    Od: kunio <q...@g...com>

    Witam, mam pytanko do jakich srodkow prawnych mozna siegnac jesli byly
    chlopak nachodzi moja siostre? Wydzwania, sledzi ją, nie pozwala o sobie
    zapomniec. Co prawda krzywdy jej nie zrobil ale ona jednak sie obawia o
    zdrowie. Czy policja moze w takim wypadku cos zdzialac?

  • 2. Data: 2008-03-17 22:25:35
    Temat: Re: nachodzenie dziewczyny przez bylego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kunio" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy policja moze w takim wypadku cos zdzialac?

    Dokąd nie naruszy prawa, to nie. Może po prostu liczy, że ona zmieni
    zdanie.

  • 3. Data: 2008-03-17 22:30:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    kunio pisze:
    > Witam, mam pytanko do jakich srodkow prawnych mozna siegnac jesli byly
    > chlopak nachodzi moja siostre?

    Antykoncepcji koniecznie ... z doświadczenia wiem, że
    najtrudniej się powstrzymać "z byłymi" :)

    > Wydzwania,

    Nie karalne (chyba, że budzi ją tymi telefonami)

    > sledzi ją

    Nie karalne

    > nie pozwala o sobie zapomniec.

    Tym bardziej nie karalne ;)

    > Co prawda krzywdy jej nie zrobil ale ona jednak sie obawia o
    > zdrowie.

    Ok, nie zrobił krzywdy ... ale czy zapowiadał że zrobi, bądź
    jego zachowanie to sugeruje ???

    > Czy policja moze w takim wypadku cos zdzialac?

    Znaczy się co ? Zakazać amorów ?
    Mogli by go co najwyżej przesłuchać w takim charakterze:
    http://skocz.pl/swiadek_ .. tego amora ...
    6008

  • 4. Data: 2008-03-17 22:36:48
    Od: kunio <q...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Mogli by go co najwyżej przesłuchać w takim charakterze:
    > http://skocz.pl/swiadek_ .. tego amora ...

    sprawa wyglada tak ze tydzien temu koles byl u mniej - sama go wpuscila.
    CHcial rozmawiac ale ona miala zaraz wychodzic. wiec koles zamknal drzwi
    na klucz i powiedzial ze nigdzie nie wyjdzie poki nie porozmawiaja. I
    tak siedzieli kilka h. Koles w pewnym momencie wyciagnal noz i straszyl
    ze cos sobie zrobi. jej nie spadl tego dnia wlos z glowy ale jednak sie
    przestraszyla. Do tego oberwalo sie jej bo pociagnal ja za ubranie i
    rozerwal ciuch - do tego stopnia byl wkurzony tym co ona mu powiedziala
    - poprostu zostawila go dla innego - przynajmniej on tak to odebral.
    jakos go uglaskala i wyprosila sposobem z domu ;) Od tamtej pory cisza
    ale co bedzie jesli on sie znowu pokaze

  • 5. Data: 2008-03-17 22:38:05
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Była głośna sprawa, jak nachodził, nachodził, nachodził, aż zabił - chyba nowego
    chłopaczka, czy dziewczynę, już nie
    pamiętam...
    Zresztą znany piosenkarz w Krakowie też zginął podobnie z rąk byłego.

    Policja oczywiscie miała tamto nachodzenie głęboko tam gdzie my wiemy że oni wiedzą
    że my wiemy gdzie nas mają.
    JaC

  • 6. Data: 2008-03-17 22:39:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kunio wrote:

> [...]
    > - poprostu zostawila go dla innego - przynajmniej on tak to odebral.
    > jakos go uglaskala i wyprosila sposobem z domu ;) Od tamtej pory cisza

    to by juz mozna bylo zglosic na policje.
    Moze sama rozmowa go ostudzi.

  • 7. Data: 2008-03-17 22:46:43
    Od: kunio <q...@g...com>

    666 pisze:
    > Była głośna sprawa, jak nachodził, nachodził, nachodził, aż zabil

    bez jaj, znam kolesia, to nie jest psychol. poprostu tak jest zakochany
    ze nie moze sie z tym pogodzic. starzy tez go dobrze znaja i nie wierza
    zeby mogl jej krzywde zrobic. zreszta on sam tak mowil. ze predzej
    zrobilby krzywde sobie niz jej

  • 8. Data: 2008-03-17 22:50:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-03-17 23:38 666 pięknie wystukał/a:
> [...]
    chłopaczka, czy dziewczynę, już nie
    > pamiętam...
    > Zresztą znany piosenkarz w Krakowie też zginął podobnie z rąk byłego.

    Nie z rąk byłego, tylko męża swojej kochanki.
    Z rąk byłego narzeczonego zginęła córka Eleni.

    Trzeba zgłosić sprawę na policję, bo ostatnio coraz więcej tego typu
    przestępstw. Trzeba się jakoś chronić zanim będzie za późno.

    --
    animka

  • 9. Data: 2008-03-17 22:57:35
    Od: kunio <q...@g...com>

    Animka pisze:

    > Trzeba zgłosić sprawę na policję, bo ostatnio coraz więcej tego typu
    > przestępstw. Trzeba się jakoś chronić zanim będzie za późno.

    a co policja zrobi?

  • 10. Data: 2008-03-17 23:16:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kunio wrote:

> [...]
    > ze nie moze sie z tym pogodzic. starzy tez go dobrze znaja i nie wierza
    > zeby mogl jej krzywde zrobic. zreszta on sam tak mowil. ze predzej

    wiesz, ten noż z twojego poprzedniego postu raczej mi nie pasuje do tego
    co napisałaś teraz.