  • Data: 2007-08-20 20:18:20
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 18:56
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fach44$mq6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Że tak bezczelnie zapytam - kto bierze kasę za to wypożyczenie? Tu
    > pewnie jest pies pogrzebany;-).

    Jaką kasę? Jakaś kaucja może jest, nie wiem... Wiem, że się pożycza i trzeba
    oddać wyprane... Pewnie jak zniszczysz to masz zapłacić. Idea jest taka, że
    parafia zapewnia stroje dla tych co ich nie stać. Jak kogoś stać, se może
    kupować, byle właśnie zgodne z ideą równości.

    > A mi wręcz przeciwnie - jednolity system to mi pasuje w wojsku, policji,
    > słuzbach mundurowych, a wypaśność mi zwisa kalafiorem - nie boli mnie,
    > że sąsiad ma lepszą brykę, wiekszą chatę i ładniejszego psa.

    Cię nie... Ale niektórych tak... Jakby problemu nie było, to by nie trzeba
    było z nim walczyć.

    > Za to wierzący nie praktykują i bilans wychodzi na zero.

    Nie ma takiej opcji.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/