  • Data: 2007-08-20 15:57:27
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Aug 2007 17:46:50 +0200, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:facdai$3kj$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Kpisz? Czyli wyrzucając gościa ze szkoły niby nie masz zamiaru
    > nieopiekowania się nim?

    Mam zamiar wysłać do domu po mundurek, a nie porzucić małoletniego.

    > Nie, to opinia prokuratora.

    A ma on własne dzieci? Stosował kiedykolwiek time-out? Oglądał
    "Supernianię"?

    > Jeśli dochodzi do jakiegokolwiek wypadku w szkole, to pierwszym pytaniem jest,
    > czy dziecko było pod właściwą opieką.
    > Nie możesz nadzorować dziecka, gdy jest na korytarzu, a ty w klasie.

    Nie? A mogę nadzorować je, gdy jest w toalecie? A podczas gry terenowej?
    Czy teoria tego prokuratora dotyczy też opieki rodzicielskiej? Bo ja często
    wysyłam syna do piwnicy po ziemniaki...
    Masz jakieś orzecznictwo?

    > właśni z tego powodu nauczyciele mają dyżury na korytarzach podczas przerw.

    Nie mówimy o dyżurach podczas przerw (sytuacja zwiększonego ryzyka), ale o
    metodzie wychowawczej pn. time-out.

    Opieka nad dzieckiem to nie nieustanna inwigilacja go. Byłoby to sprzeczne
    z dobrem dziecka i celami wychowania.

    --
    Quid leges sine moribus?