  • Data: 2007-08-20 15:16:07
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 20 sierpnia 2007 12:43
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fabr8j$ivh$1@inews.gazeta.pl>):

    > To ja tam byłam, a nie Ty:-). Powody były zupełnie inne. Również takie,
    > że strój komunijny szyty przez zakonnice cenowo był zbliżony do
    > produktów sklepowych, czego o jakości powiedzieć nie można było.
    > To sobie ludzie wybrali inny wariant i IMHO mieli do tego prawo, wszak
    > nie o strój w I Komunii chodzi, czyz nie? (każdy kij ma 2 końce)

    Ależ ja nie mówiłem o różnych wariantach, ale o przyjęciu jednolitego
    systemu.

    Akurat ja znam parafie, gdzie się strój wypożycza, więc cena nie jest
    istotna aż tak. U was przyjęliście sobie system inny OK. Mi chodzi o to,
    żeby to był system jednolity, a nie walka o to kto wypaśniejszy.

    > Tego nie będę komentować.

    Wiesz, akurat w rozmowie o komunii świętej pomijanie nauk KK jest dość
    dziwne... Ale polacy tak mają... Mam kilku niewierzących znajomych, który
    oszukali księdza aby uzyskać zaświadczenie że są wierzący i zostać
    rodzicami chrzestnymi... Żeby jeszcze z tego jakaś kasa była, ale to wręcz
    przeciwnie... Moda na praktyki religijne u osób niewierzących lub wręcz
    zwalczających daną religię w polsce kwitnie.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl