  • Data: 2007-08-20 15:46:50
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fac4e7$5a$1@inews.gazeta.pl...
    > 210? Jak udowodnisz zamiar?

    Kpisz? Czyli wyrzucając gościa ze szkoły niby nie masz zamiaru
    nieopiekowania się nim?

    > Nie rozśmieszaj mnie. Time-out na korytarzu ma być porzuceniem
    > małoletniego?
    > Rozumiem, że jest to opinia jakiegoś oświatowego mądrali, którą Żona
    > słyszała na szkoleniu?

    Nie, to opinia prokuratora. Jeśli dochodzi do jakiegokolwiek wypadku w
    szkole, to pierwszym pytaniem jest, czy dziecko było pod właściwą opieką.
    Nie możesz nadzorować dziecka, gdy jest na korytarzu,a ty w klasie. To
    właśni z tego powodu nauczyciele mają dyżury na korytarzach podczas przerw.