  • Data: 2007-08-18 19:01:59
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):

    > Tak jak strój galowy, a jednak karany jest uczeń.

    Na ucznia bez stroju galowego to się u nas co najwyżej krzywo patrzy,
    ewentualnie taki uczeń głupio się czuje wśród wygalowanych
    współwięźniów. O karze jakoś ostatnio nie słyszałam.
    BTW uprzedzając - szkoła od lat jest bezpieczna, mimo braku mundurków.

    > Takie mam wrażenie kierując się wynikami osobistego nasłuchu i
    > obserwacji.

    Jak pójdziesz do szpitala onkologicznego, to też Ci wyjdzie, że
    większość ludzi ma raka.
    W prasie podawali, że około 25% mundurków ma dofinansowywać opieka
    społeczna ( jak na mój gust, stanowczo za duże koszta w stosunku do
    korzyści), to zapewne ta większość zachwycona drenażem kieszeni
    popiera ?

    > Zresztą nowy minister to zdanie podziela.

    Ja tam wolałabym, żeby poparł obiecany "tani podręcznik".

    --
    pozdrawiam
    Justyna