  • Data: 2007-10-05 07:22:04
    Temat: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.10.2007 Steel <d...@K...wp.pl> napisał/a:
    > Chyba masz klopoty z rozumieniem slowa pisanego.

    Nie, jestem czasami zwyczajnie upierdliwy czy tez zlosliwy wobec tych
    ktorzy gania innych a sami nie potrafia sie z minimum precyzyji
    wypowiedziec. Może i w twoim przypadku przesadziłem :)

    > po co?

    Oj to proste. Chce się zwyczajnie upewnić czy znowu nie potrafisz się
    klarownie wysłowic, czy też może próbujesz mnie np. pomówić.

    --
    Marcin