  • Data: 2007-10-05 08:18:19
    Temat: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Od: Sesjusz <posesjusz@_spam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Steel pisze:

    > wez nie osmieszaj informatykow takim pisaniem.

    nie osmieszam, mam zmysl techniczny, nie humanistyczny i nie mam pojecia
    o tworzeniu przepisow, powolywaniu sie na nr. artykulow, juz wole
    cyferki binarne

    > z drugiej strony fakt ze kazdy kto ma cos wspolnego z komputerami
    nazywa sie
    > informatykiem jest powszechny niestety.

    byc moze, ale mnie nie dotyczy, jak narazie nic nie pomogles a starasz
    sie ze mna jechac, mam nadzieje ze w daleszj czesci post bedzie mial
    jakis sens

    > Chlopie jestes "informatykiem" zapewne wiesz co to google i jak sie z
    nich
    > korzysta!

    no tak ... czytamy dalej

    > slowa kluczowe tez powinienes znac, choc moze nie odnosza sie do
    > bezposrednio mp3 divix, soft ...

    hmm, jak bym znal to chyba bym tu nie pisal, chyba tez ich nie znasz
    skoro dalej jedziesz a nie pomagasz

    > skoro jestes adminem lacza internetowego to mozesz tez zablokowac
    niektore
    > strony, p2p itd...

    tak jak pisalem, charakter pracy nie pozwala mi na blokade portow, a jak
    kazdy dzieciak wie - blokada stron www w ruchu p2p nic nie pomoze.

    > do tego skoro masz prawa administarcyjne mozesz spokojnie urochamiac
    skrypty
    > ktore takie rzeczy wyszukuja na dyskach i je chocby kasuja..

    Znasz cos takiego jak wkladany pendrive na usb ? Wypalarki DVD ?
    Skanowanie w czasie rzeczywistym to abstrakcja na kompach ktore
    potrzebuja szybkosci i wydajnosci, zaczynasz bredzic, nadal nie pomagasz.

    > Masz tyle mozliwosci...

    Ojej :) Bardzo mi pomogles, wiele cennych rad.

    > Sorry za ostry ton, ale poprostu bezradnosc twoja zwala z nog.

    Za to Ty jestes bardzo konkretny i pomocny, a tak na serio, po tym co
    widze, zbyteczny na usnecie. Być może moj problem dla Ciebie jest
    oczywisty, ale przykladowo Twoj problem natury informatycznej bylby dla
    mnie oczywisty i mimo to myślę że bym sie nie zachowywal w tak arogancji
    sposob.

    Maciej K. aka Sesjusz