  • Data: 2007-10-05 08:25:26
    Temat: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, jestem czasami zwyczajnie upierdliwy czy tez zlosliwy wobec tych
    > ktorzy gania innych a sami nie potrafia sie z minimum precyzyji

    Wiesz nie bawi mnie przepychanie sie z kimkolwiek.
    Jesli nie rozumiesz co znaczy zdanie "sa udostepnione na licencji
    odpowiedniej przez autorow i ktore mozna rozpowszechniac do woli"
    to nie jest moj problem.

    > wypowiedziec. Może i w twoim przypadku przesadziłem :)

    Dobrze wiedziales od poczatku ze chodzi bardziej o prawa autorskie majatkowe
    niz o autorskie osobiste.
    rozumiem ze starales sie mnie za jezyk pociagnac, gdy uzylem skrotu
    myslowego.

    > Oj to proste. Chce się zwyczajnie upewnić czy znowu nie potrafisz się
    > klarownie wysłowic, czy też może próbujesz mnie np. pomówić.

    Nie baw sie w chocki klocki tylko zapytaj wprost...
    Rozumiem ze juz sie wyslowilem dostatecznie jasno bys wiedzial o czym
    dokladnie mowie.

    PS. daruj sobie moze odrobine tych zlosliwosci. A co do rzekomego
    administratora "informatyka" to nalezalo mu sie... w koncu z google powinien
    umiec korzystac...

    Steel