  • Data: 2007-10-04 14:57:55
    Temat: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 22:33:02 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nadal może powiedzieć, że mu admin zainstalował.

    No właśnie domyślam się że nie chodzi o samo "powiedzieć"
    tylko raczej "podsunąć papierek do podpisania".

    U mnie w firmie to było tak że dostałem "czystego" notebooka
    i na to podpisałem papier. Instalować mogę tylko to co jest
    na stronie wewnętrznej serwisu (instalki do ściągnięcia i seriale).
    Wszystko co się znajdzie na kompie innego będzie "moje" i ja za to
    odpowiadam. Układ prosty i skuteczny.

    Pozdrawiam,
    Henry