    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mp3, divx, soft a prawo
    Date: Thu, 4 Oct 2007 11:27:14 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Przy okazji dodaj informację, że morderstwa są też nielegalne i że
    > podpisujący zobowiązują się ich nie popełniać ;)

    morderstwa rzeczywiscie sa nielegalne, ale czy:
    sciaganie mp3 jest nielegalne??? Chyba nie. Jak jest to przestaje
    przesłuchiwac plyty na stronach sklepow internetowych.
    Sciaganie video jest nielegalne??? Chyba nie. Jezeli jest to musze sie
    szybko pozbyc tego pliku z pierwszymi krokami malutkiego synka mojego
    znajomego...
    Sciaganie gierek jest nielegalne??? Chyba nie. Jezeli jest to przestaje
    grac w OpenTTD :)
    Sciagaie softów jest nielegalne? Chyba nie. Jezeli jest to wyrzucam mojego
    X-newsa i juz nic wiecej na grupach dyskusyjnych nie napisze... :)

    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski