  • Data: 2003-08-10 04:57:17
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "mer" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiedziała nic o seksie.
    > tym, że prawdziwym dowodem
    > nastolatek."
    >
    > A tego nie rozumiem, czemu akurat tym cytatem do mnie pijesz ?
    > Moje argumenty w tym watku bazuja na przekonaniu, ze nawet jesli corka jest
    > wyedukowana, ma bliski kontakt z rodzicami, to i tak moze sie zdarzyc ze
    > ktos na tyle zawroci jej w glowie by posunac sie dalej niz chodzic za
    > raczke.
    > Pamietaj, ze rozmowy z rodzicami nie oznaczaja wcale ze dane dziecko
    > wszystko dokladnie rozumie, przyjmuje do wiadomosci, bedzie respektowac rady
> [...]

    Wszystko się zgadza.
    Dorastające dziecko (córka w szczególności) jest jak ciężka lokomotywa pod parą,
    która czasem
    wolniej a czasem szybciej zmierza nieuchronnie do stacji zwanej dorosłość.
    Rodzice (i inni wychowawcy) są tylko słabiutkim ludzikami, którzy jedyne co mogą
    rozsądnego zrobić
    to OD SAMEGO POCZĄTKU iść obok tej lokomotywy i ODPOWIEDNIO WCZEŚNIEJ bez pomocy rąk
    (domyśl się
    jak) przekładać zwrotnice, zapewniając bezpieczną drogę.
    Mam wrażenie, że ty zaspałeś i chcesz teraz rozkręcać tory, aby jeszcze dogonić ten
    pociąg. To
    bardzo niebezpieczne. Szczególnie dla tej lokomotywy.

    mer