  • Data: 2003-08-10 19:23:42
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No coz, jak widze spora dyskusja sie wywiazala na poruszony przeze mnie
    temat. Z czescia opinii sie oczywiscie zgodze a z czescia nie. Mimo wszystko
    dziekuje wszystkim za wyrazenie Waszego zdania.

    P/S - ku uspokojeniu Waszego sumienia
    moja sprawa nie jest taka straszna jakby sie moglo wydawac, nic jeszcze sie
    nie wywiazalo, ale jak to sie mowi "lepiej dmuchac na zimne" - stad moj
    post. Fakt-faktem, jak wspomniala Agnieszka, m.in. chce aby corka uniknela
    lub nie popelnila bledow jakie byc moze sam w mlodosci popelnilem (tak
    postepuje kazdy rodzic), choc wiem ze wcale nie jest to regula, ze tak musi
    byc. Wplyw srodowiska moze sie okazac na tyle zgubny ze nawet najlepiej
    wychowane potomstwo potrafi sie w niesprzyjajacych warunkach znalezc na
    dnie.
    Niemniej pewne zasady wychowawcze "wyniesione z domu" przechodza na kolejne
    pokolenie i jesli dany rodzic wychowuje w sposob konserwatywny a inny w
    zupelnie luzacki to ich prawo i ich odpowiedzialnosc. I w jednym i drugim
    przypadku dziecko moze wyrosnac "na ludzi" - takie jest pragnienie kazdego
    rodzica.
    Pozdrawiam.

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl