  • Data: 2003-08-08 23:29:03
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Master" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > braki
    >
    > Od tego są rodzice aby przekazac dzieciom pewne wartosci. Spałes przez
    > ostatnie 13 lat?

    > No to może Cię zainteresuje ze z prawnego punktu widzenia
    > 1. nie ma o co się przyczepic do amanta Twojej córki. Po pierwsze - sam jest
    > niepełnoletni, po drugie - chcialabym widzieć sąd, który da wyrok 17 latkowi
    > za to ze pisał do swojej sympatii "jesteś taka wspaniała" i "kocham
    > cię".Gdzie Ty tam dopatrzyłes sie podtekstów erotycznych?

> [...]

    (OT) Hmmmm.... czytając powyższe słowa przypomina mi sie pewien ciekawy
    rozdział w zyciu :)

    W całej rozciągłości zgadzam się z Przedmówczynią.
    Ze swej skromnje strony dodam, iż molestowania w tej formie w statystykach
    jest zaledwie ułamkiem procenta.
    Zdecydowanie najgroźniejszym jest molestowanie dzieci przez własnych rodziców,
    a to pod pretekstem przytulenia się, umycia pleców, mierzenia nowego stroju
    kapielowego i wiele wiele innych, w tym molestowanie psychiczne czyli czytanie
    np: listów dziecka, nietolerancja jego uczuć, potrzeb i marzeń.

    W dziecku trzeba najpierw zobaczyć druga osobę, człowieka, a dopiero później
    dziecko :)

    MASTER