  • Data: 2003-08-09 12:22:28
    Temat: Odp: Nie straszyć rodziców Konwencją mi tu! :)))
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:i...@4...com..
    .
    > Tak - vide Art. 190 i Art. 115 §12 KK.
    > Natomiast można delikwenta ostrzec, że stosunki seksualne z osobami,
    > które nie ukończyły 15 lat, szczególnie w sytuacji, gdy on jest
    > pełnoletni i zna wiek dziewczyny, są karalne niezależnie od wyrażenia
    > zgody.

    zgadza sie wszystko to jest zgodnie z prawem ale ? życie jest życiem i może
    się w pewnej chwili okazac musztarda po obiedzie i wcale nie musi dojsc do
    gwaltu może byc za zgodą nieletniej i co wtedy? chlopak pojdzie siedziec
    ,dziewczyna np. z dzieckiem zostanie... co dalej? by temu zapobiec nalezy
    miec dobry kontakt z dziewczynką , przedstawic jej tak sytuacje by sama
    zdała sobie sprawe czym może grozić /nie musi oczywiscie/ spotkanie z
    chłopcem ,ktory tak bardzo jej wyznaje swoją miłość ,umiejetne pokierowanie
    dzieckiem

    Sandra