  • Data: 2003-08-08 18:38:59
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news napisał:
    > Ale z ciebie kretyn. Albo jestes gowniarz ktoremu sie nie podoba jak rodzice
    > za duzo sie "czepiaja", albo nie masz pojecia co to jest odpowiedzialnosc za
    > kogos... albo jedno i drugie.

    A może jestem po prostu normalny a Ty zdrowo pierdolnięty jeśli w tak
    ordynarny sposób wpieprzasz się w życie osobiste swojej 14 letniej córki?
    Nie nauczyli Cię Twoim rodzice, że dzieci do 7 lat się wychowuje, do 14 uczy,
    a potem trzeba się stać ich przyjaciółmi?
    Miałeś 13 lat by wpoić córce tyle rzeczy by być spokojnym o to, że myśli co
    robi i masz jeszcze szansę by ją jeszcze uczulać na różne rzeczy.
    Po jakimkolwiek takim ordynarnym numerze nigdy już tej szansy nie będziesz miał.

    > Jak nie masz nic do powiedzenia z punktu oceny prawnej sprawy ktora opisalem
    > to powstrzymaj sie od jakichkolwiek komentarzy.

    Poza prawem istnieje jeszcze coś takiego jak przyzwoitość.
    A Twoje traktowanie córki jest dla mnie oburzające i podłe.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm