    From: "Gacek" <GA_Gacek(wytnij-to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: moderowanie grupy
    Date: Fri, 4 Oct 2002 00:01:06 +0200

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message news:anib96$h5u$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    W pelni popieram przedmowce. Nie czuje sie prawniczym autorytetem, ale czuje
    ze posiadam prawo do wypowiadania sie na grupie. Jesli cos pisze staram sie
    zwykle pisac "slyszalem, ze" , "z tego co wiem, ale moge sie mylic" itp.
    Jesli chcesz skorzystac z filtrow to wlasnie Twoje prawo. Sa tez listy
    dyskusyjne wylacznie dla prawnikow (z tego co pamietam na www.lex.pl cos
    takiego bylo).

    > PS. Tęsknota za powrotem cenzury niekiedy mocno mnie jednak zadziwia.
    Nie chodzi o cenzure tylko moderowanie - jak dla mnie jednak istnieje
    roznica. Na wielu grupach pojawiaja sie wciaz te same tematy i zwykle pada
    odpowiedz typu "Czy aby na pewno patrzyles juz na www.google.com ?". A to
    akurat jest bez sensu, bo ludzie faktycznie znajacy temat nie chca
    odpowiadac na bezsensowne pytania (zwlaszcza jesli pojawiaja sie po raz
    kolejny).

    Ale jesli duza czesc grupowiczow czuje taka potrzebe to przeciez spokojnie
    mozna chyba zalozyc kolejna liste typu pl.soc.prawo-moderowana czy
    cokolwiek. Demokracja w koncu jest - na pewno znajda sie zainteresowani.

    Pozdrawiam,

    G.