  • Data: 2006-04-22 21:12:16
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    PAweł wrote:

    > No to jeszcze wyjasnij, jak ta włascicielka uprawdopodobniała fakt braku
    > praw do przebywania w tym mieszkaniu wdzierającego się tam, a zameldowanego

    Nie, to wdzierający się musi udowodnić, że ma prawo do przebywania.

    > lokatora, skoro:
    > 1. jest on tam zameldowany

    Po raz n-ty: meldunek nie daje żadnych praw.

    > 2. własciciel lokalu (czyli prawdopodobnie ona sama) , chocby
    > administracyjnie, nie wymeldował go

    I co z tego? W najgorszym przypadku popełnia wykroczenie przeciwko
    ustawie o ewidencji ludności.

    > a więc,
    > 3.meldunek, tak jak pisałaś, nadal stanowi przecież, cyt. : "potwierdzenie
    > faktu pobytu w tym lokalu" włamującego się.

    Nie. Meldunek to informacja od danego obywatela, gdzie policja czy
    prokurator oraz inne "organa" organa mają go szukać.

    > W tej sytuacji działania policji wydaja się być prawidłowe, bo to włamujacy
    > wykazać może się dokumentem (własnie wciąż aktualnym meldunkiem), ktory
    > potwierdza jego pobytu w tym lokalu i dopóki nie zostanie przedstawiony
    > aktualny i prawomocny dokument pozbawiający go prawa do tego pobytu może

    Brednie.

    > wzywać policję na pomoc, jeśli mu dalszy tam pobyt bezprawnie utrudnia.
    > Jak mam nadzieję wiesz, brak tytułu prawnego (np umowy najmu) nie stanowi
    > (niestety) bezwzględnego powodu do uniemozliwienia mieszkania w lokalu,
    > który się uprzednio posiadało, nawet w złej wierze. A fakt meldunku (a więc

    Posiadanie lokalu a przebywanie w lokalu to dwie różne rzeczy. Nadal
    bredzisz.

    > potwierdzenia pobytu) takie posiadanie faktyczne potwierdza.

    Kłamiesz.