  • Data: 2006-04-24 21:59:10
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2gs4i$f65$1@inews.gazeta.pl...

    > i jakby babka była mądra to tak by się stało.
    > jak nie za włamanie to za naruszenie miru domowego.
    > Już widziałem parę wyroków za wstawienie nogi między drzwi.

    czy nogę tę wstawiała osoba, która ma urzędowe i aktualne potwierdzenie, ze
    stale w tym lokalu mieszka (bo tym w istocie jest przeciez meldunek)??;-)

    PS. A powazniej, proszę o zastanowienie się. czy w sytuacji, gdy ktoś ma
    aktualny meldunek (a więc oficjalne, urzedowe potwierdzenie, zgodnie z
    prawną definicja meldunku, ze stale w danym mieszkaniu przebywa), to gdy
    inna osoba mu pobyt tam uniemozliwia, to na tej osobie musi ciążyć obowiazek
    dowodu, iz ten meldunek potwierdza nieprawdę, szczególnie w sytuacji, gdy
    może ona, a nawet powinna w sytuacji faktycznego niezamieszkiwania osoby
    zameldowanej wymeldować ją w trybie administracyjnym, a tego nie uczyniła.
    --
    Pozdr