eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUchodźca v. minister [pornografia zwierzęca] › Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
  • Data: 2021-09-29 11:37:47
    Temat: Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Sep 2021 07:50:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czy realistycznie da się skazać ministra bez skazania uchodźcy? :-)

    Strasznie się cieszę, że założyłeś ten watek bo dorzucę swoje:

    <<Kamiński i Błaszczak chwalili się, że znaleźli dowody na to, że wśród
    uchodźców są zoofile. "Zgwałcił krowę, chciał dostać się do Polski?
    Szczegóły ws. migrantów na granicy" - pcha przekaz TVP Info. Ale "zdjęcie",
    które pokazali ministrowie to w rzeczywistości screen ze starego nagrania
    dostępnego w internecie
    Z OKO.press skontaktował się czytelnik, który wpisując odpowiednie hasła w
    wyszukiwarce, odnalazł źródło zoofilskiego materiału pokazanego na
    konferencji. Okazuje się, że to stare nagranie, a w dodatku nie występuje w
    nim krowa, ale klacz.

    ,,Ponieważ zdecydowanie zrzut ekranu zaprezentowany na konferencji wyglądał
    na kadr wycięty z czegoś nagranego może nawet na VHS (jeszcze te czasy
    pamiętam ;), a na pewno jakiś stary sprzęt, to dodałem ,,vintage" i
    ,,classic". W tle słychać trzeszczenie, które wskazuje na to, że to VHS i
    nagranie przegrywane ze starego odtwarzacza.

    Nie chcę wnikać w to, na ile wiarygodna jest sama informacja o posiadaniu
    tych treści przez uchodźcę - czyli czy np. nie zostało to video podrzucone
    - ale jaki ekspert rządowy pomylił krowę z klaczą? I nie zweryfikował tego,
    co ja z wykorzystaniem wyszukiwarki mogę sprawdzić w 20 minut?" - czytamy w
    wiadomości.>>

    https://oko.press/krowa-kaminskiego-to-stare-nagrani
    e-z-internetu-a-w-dodatku-to-klacz/

    --