eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUchodźca v. minister [pornografia zwierzęca] › Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
  • Data: 2021-09-30 15:17:29
    Temat: Re: misiewicze nawet łgać nie umieją [pornografia zwierzęca Kamińskiego i Błaszczaka]
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2021 o 10:48 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zupełnie się na tym nie znam, trzeba zapytać jakiegoś biskupa, bo oni
    > moralność wyssali z mlekiem matki boskiej.
    >
    > Co do Kamińskiego, to widziano go, jak prowadził grę wstępną z bokserką
    > Teqilą (suką), ale ponoć był tak nawalony, że do dziś nie wiadomo, czy
    > dał
    > radę skończyć.
    Może ta suka zmarłą i Kamiski po prostu jest w żałobie? Ziobro zrozumienia
    dla innych :(
    > Miłość przemija, więc teraz zainteresował się klaczą, tylko nie wiedzieć
    > czemu tytułował ją krową.

    Motylku, rybeńko, czy misiaczku (sic!) już Ciebie nie dziwi? Ranisz
    uczucia krów i klaczy.

    Wiem że to nie pręgierz, ale rozżarzony pręt w dudę, nie Kamińskiemu, bo
    to cwaniak wykorzystujący tępotę swoich wyborców, ale właśnie im, bo
    pomimo tylu przekrętów, pokazów "mamywaswdupieiconamzrobicie", "nam się
    należy"... nadal głosują na pis i takie miernoty.

    Kamil