    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie, -wejście w posiadanie
    Date: Sun, 23 Sep 2012 14:13:45 +0200

    wiadomości news:505dcc02$1@news.home.net.pl...

    > To zastrzeżenie dopiero niedawno w wątku wyszło.

    Andrzej, ale nikt nie pisał, ze go nie ma, a tego typu obostrzenie w
    umowie, to jest niemal standard. Co wiecej brak takiego zapisu też na mocy
    prawa powoduje, ze umowę zawartą na pismie tylko pisemnie mozesz zmienić.
    No przecież inaczej, to nei dałoby sie żyć. Zawieram z Tobą umowę, ze
    wynajmuję Ci mieszkanie za czynsz 1.000 zł. Ty nie płacisz, a pozwany do
    sądu móisz, ze ja ustnie zrezygnowałem z czynszu i ja mam niby dowieść, ze
    nie zrezygnowałem? Nie sprowadzajmy dyskusji do absurdu.

    > Niemniej jednak pamiętaj, że w przypadku drabiny sąd zapewne uzna taką
    > umowę za niezgodną z zasadni współżycia społecznego ;)

    Bo? .....