  • Data: 2007-09-12 08:36:01
    Temat: Re: mieszkanie spóldzielcze wlasnosciowe
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fc8771$99e$1@news.wp.pl...
    > Nadal watpie, czy spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu może mieć
    > udziały (ewentualnie inne niż współwłasność
    > małżeńska) czy IMHO jest niepodzielne, no ale nie sledziłem wszystkich
    > nowelizacji, więc jesli ktos podeprze aktem
    > prawnym...
    > JaC
    >

    > -----

    > do tego prawa jeżeli np. tylko udział a nie całość ci przysługuje;

    wskazałem ustawę - ustawa o spółdzielniach mieszkaniowych;
    zresztą ja z rodzicami mam każdy po 1/3 udzialy w spółdzielczym
    własnościowym prawie do lokalu i notariusz to przyklepał powołując się na
    ww. ustawę; poza tym własność to też prawo, ale oczywiście nie ograniczone,
    ale też prawo i również dopuszcza się udziały w prawie własności np.
    nieruchomości - współwłasność to nic innego jak wspólność prawa własności
    kilku osób mających w tym prawie okreslone udziały

    pzdr