    From: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkania zakładów państwowych
    Date: Thu, 11 Apr 2002 21:34:32 +0000 (UTC)

    Thu, 11 Apr 2002 13:46:12 +0200, qurtis tak się wyraził(a):

    > Użytkownik "Andrzej z Zaborza" <m...@p...onet.pl>

    > fundusz
    >
    > po wykupie nie palci sie czynszu bo sie jest wlascicielem a czynsz palci sie
    > za kozrystanie z cudzej nieruchomosci. Wysokosc oplat po wykupie ustala
    > wspolnota mieszkaniowwa. w praktyce moze to byc znacznie wiecej niz do tej
    > pory

    Mam na myśli tzw familoki jest to dom składający się z 4 mieszkań.
    Czy tutaj także mają powstawać wspólnoty? Czy warunkiem powstania
    wspólnoty jest wykupienie wszystkich mieszkań w domu?
    Jeśli tak to co jeśli mieszkanie wykupi tylko jedna rodzina?
    Jakie przepisy to regulują?

    > o zaskarzeniu nie slyszalem ale jest tak ze ustawa okresla warunki wykupu
    > (6+3 % za kazdy rok mieszkani i pracy w zakladzie) ale decyzja co do tego
    > czy sprzedawac mieszkani czy tez nie nalezy do wlasciciela czyli zkladu lub
    > spoldzielini (jak piszesz). Uwazaj z tym wykupywaniem czesto to sie w
    > ogole nie oplaca

    To zaskarżenie właśnie najbardziej mnie interesuje. Z tego powodu nie
    można wykupić mieszkania za naprawdę małe piniądze (b. duzo lat pracy)
    Dlaczego ma się nie opłacać? Przez 20 lat spółdzielnia 2 x pomalowała
    klatkę i raz robiła dach (stara niemiecka robota).

    --
    Pozdro Andrzej
    Zapraszam: http://www.endrju.host.sk

    begin I_Love_Micro$oft_(KLEZ).mp3