  • Data: 2002-04-11 11:46:12
    Temat: Re: mieszkania zakładów państwowych
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej z Zaborza" <m...@p...onet.pl>

    > Czy po wykupie na własność trzeba płacić dalej czynsz? czy tylko np
    fundusz
    > remontowy?

    po wykupie nie palci sie czynszu bo sie jest wlascicielem a czynsz palci sie
    za kozrystanie z cudzej nieruchomosci. Wysokosc oplat po wykupie ustala
    wspolnota mieszkaniowwa. w praktyce moze to byc znacznie wiecej niz do tej
    pory

    > Czy wiecie może coś na temat kto to zaskarżył i co konkretnie w tej
    > ustawie? Także chciałbym wiedzieć czy ustawa która ukazała się w
    > dzienniku ustaw (czyli weszła w życie) i stotnie może nie działać z
    > powodu tego że ktoś ją zaskarżył.
    > Lub proszę mnie skierować gdzie na ten temat szukać info.
    > Dzięki za pomoć

    o zaskarzeniu nie slyszalem ale jest tak ze ustawa okresla warunki wykupu
    (6+3 % za kazdy rok mieszkani i pracy w zakladzie) ale decyzja co do tego
    czy sprzedawac mieszkani czy tez nie nalezy do wlasciciela czyli zkladu lub
    spoldzielini (jak piszesz). Uwazaj z tym wykupywaniem czesto to sie w
    ogole nie oplaca