    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 12 Sep 2011 22:43:18 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.

    On Mon, 12 Sep 2011, Massai wrote:

    > Przy czym ich "publiczna dostępność" jest dla każdego rozsądnie
    > myślącego człowieka "oznaczona" przynajmniej miejscem gdzie są
    > ustawione.

    Jeszcze raz: dyskusja nie jest o grzeczności i dobrym wychowaniu.
    Dyskusja jest o tym, czy można "ustawić chama".
    Najlepiej z podstawą prawną.

    "Bo ja tak nie robię" jest dość słabą podstawą, a przynajmniej
    odnoszę takie wrażenie.

    > domniemuję że właściciel wystawił, bo akurat będzie jechała
    > śmieciarka. Nie podjeżdżam samochodem żeby do niego wywalić swoje
    > śmieci - bo wiem że gość płaci za wywóz, i uważam że zwalanie
    > swoich śmieci do jego śmietnika w skali podniesie mu koszty.
    >
    > Ale ja to truskawki cukrem...

    A cham nie.
    I co mu zrobisz?
    Dyskusja jest O TYM, a nie o Twoim lukrowaniu ;)

    > A ja tylko zasygnalizuję, bo jak sądzę - Tobie nie muszę zwracać
    > uwagi, że niezabezpieczenie samochodu nie czyni go automatycznie
    > "ogólnodostępnym".

    Na wszelki wypadek: przepis działa w drugą stronę.
    A nie rozważamy zabierania czyichś śmieci.

    pzdr, Gotfryd