    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieci do mietnikw osiedlowych.
    Date: Mon, 12 Sep 2011 18:33:08 +0000 (UTC)

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tia, to jeszcze trzeba znać jakieś twoje tajne masońskie znaczki?
    >
    > Albo wyraźne i ogólnie zrozumiałe oznaczenie zakazu,

    A co z tym biednym niedowidzącym staruszkiem?

    > albo zamknięcie.
    > Albo spadaj ze swoimi pretensjami na drzewo.
    >
    > [ciach]

    Nadal nie odpowiedziałeś czy mogę odjechać Twoim prywatnym rowerem spod
    sklepu, skoro go nie przypiąłeś łańcuchem.

    Hm?

    > również

    > Albo i nie oznacza.

    > Podstawa prawna?

    > Albo i nie.

    > Pomijając absurd oceniania po rozmiarze - czy mógłbyś przestać
    > bezczelnie kłamać? Wielgachny kontener "względnie mały"? A takie
    > śmietniki są częstym wyposażeniem przydrożnych parkingów.

    "częstym". U nas? A jużci.

    BTW, uważasz że przywożenie na taki śmietnik na przydrożnym parkingu
    swoich odpadów komunalnych jest w porządku?

    > Dla każdego telepaty czy innego wróżbity.

    > Kłamco! Mógłbyś nie wypaczać moich wypowiedzi?

    Tfu... "publicznie dostępny", a przynajmniej właściciel nie może mieć
    pretensji, że ktoś go za taki publicznie dostępny weźmie.

    Bo że oznaczenie ma nie wystarczać, argumentowałeś przykładem o
    niedowidzącym staruszku.

    --
    Pozdro
    Massai