  • Data: 2019-05-30 22:23:56
    Temat: Re: melduję się
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2019 o 22:16, Sonn pisze:

    > Podziękowanie ślij na Nowogrodzką, ewentualnie do samego Zera,

    "oni to wiedzą Kocie!". Przecież nikt nie ma wątpliwości o co biega.

    Dla uściślenia - z ty kunsztem prawniczym w gratulacjach dla strszydła
    to nie przesadziłem. Wiem, że szczegóły to nie ona, ale uczą się na
    błędach i przy każdym "przejęciu" poprawiają to na czym dostali w dupę i
    przechodzą samych siebie i logikę. Naprawdę szacun - na przykład tutaj
    powołali po drodze pełnomocnika. Bierze się znikąd (to znaczy z
    ministerstwa) więc jest "niezależny" równie nagle znika. Szukaj wiatru w
    polu;) Podejżewam, że w następnym to jeszcze jakąś agencję po drodze
    stworzą - będzie jeszcze bardziej zagmatwane a i etaty dla rodziny się
    znajdą;)

    Shrek