  • Data: 2005-12-04 23:00:53
    Temat: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z drugiej strony, to w sumie jej sprawa, że nie chciała przyjąć
    > wezwania do zapłaty.

    Ma taki obowiązek? Nie ma. Ja też bym się nie podpisał pod protokołem, z
    którym się nie zgadzam. Np. zezna, że konduktor nie pozwolił jej się
    zapoznać z treścią protokołu zanim go nie podpisze, a ona nie ma w zwyczaju
    podpisywać dokumentów z których treścią nie raczyła się zapoznać.
    Obowiązkiem wierzyciela jest wezwać dłużnika do zapłaty długu. Jeśli tego
    nie uczyni naraża się na to, że zostanie obciążony kosztami postępowania.
    Rzeczą oczywistą jest, że jeśli na protokole nie widnieje podpis podróżnego,
    to ciężko będzie udowodnić, że się zapoznał z jego treścią, oraz dowiedział
    za co ma zapłacić, ile i gdzie.