  • Data: 2005-12-05 15:07:55
    Temat: Re: mandaty kredytowe PKP....:(((
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poncheck"

    > Witam wszystkich. Mam pewnien niemiły problem dotyczący PKP i chciałam
    > poznać
    > waszą opinię na ten temat.

    mój syn miał taki przypadek.
    wsiadł do pociągu bez biletu.
    konduktor miły zresztą chciał wystawić normalny bilet z dopłatą 5 zł za
    wystawienie w pociągu.
    okazało się że młody nie miał kasy w gotówce, a konduktor nie mogł ściągnąć
    z karty debetowej.
    więc niestety musiał zostać wystawiony bilet kredytowy z karą dodatkową 150
    ( chuba ze się zapłaci
    w ciagu 7dni to trochę mniej).
    Nie zapłacił bo miał takie wytłumaczenie:
    muiałem pieniądze na koncie, wsiadałem na duzej stacji ( byłe miasto
    wojewódzkie) , kasa nie oblugiwała kart,
    pora była nocna ( po 24) w pobliżu żadnego bankomatu.

    jak przyszło wezwanie, zapłacił cenę biletu + 5 zł za wystawienie w pociągu,
    kopię przelewu wraz z reklamacją jakie to porządki w cywilizowanym kraju są
    poszło na maila b...@g...com

    i zostało uznane.
    Ułóż jakąś zgrabną reklamację, zapłać wartość biletu + 5 zł i wyślij tak
    samo.
    myślę że się powinno udać

    macso