    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mandaty - coś przespałem?
    Date: Mon, 10 Jun 2024 18:45:18 +0200

    On Mon, 10 Jun 2024 15:56:56 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To nie o to chodzi. Parkowanie jest wykroczeniem.

    Parkowanie w miejscu zakazanym jest wykroczeniem.
    Jak sie kulson upiera, ze tu jest zakazane, i mandat "wmusi",
    to mandat można anulować, jak sie okaże, ze nie było zakazane.

    I co my wtedy mamy - przekroczenie uprawnien, niedopełnienie
    obowiązków, czy fałszerstwo dokumentów?
    A wiem, nic nie mamy :-)

    > Ale mogli mu dać
    > mandat za uszkodzenie mienia, a ustalono, że straty są 1.000 zł i to
    > przestępstwo.

    No ale mandat dali, podpisał czy zapłacił, i co wtedy?
    Niby to nie było wykroczenie.

    J.