  • Data: 2024-06-11 11:18:01
    Temat: Re: mandaty - coś przespałem?
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2024 o 12:48, PD pisze:

    > Tam nic nie o płaceniu u funkcjonariusza w tym pouczeniu.
    > Ale przy okazji, teraz możesz płacić od razu u funkcjonariusza. Kartą.
    > Tylko zdaje się nie wszyscy terminale mają.
    >
    > PD

    Praktyka jest taka że jakiś czas temu miałem jedyną propozycję ze strony
    "sługi prawa". Wyraźnie mu mówię  że płacę i chce mieć to z głowy, a
    glina informuje że nie ma takie możliwości, może wystawić tylko kredytowy.
    Nie wiem jak jest teraz, ale płacenie kartą to tylko taka ciekawostka, i
    zupełnie niezwiązana z wątpliwościami czy to dopiero opłacenie mandatu
    sankcjonuje karę.