  • Data: 2011-06-20 07:14:03
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 00:51:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > a ponieważ rower
    > nie jest pojazdem mechanicznym, a zdarzenie nie miało miejsca na drodze
    > publicznej, więc nie można Twojego kolegi ukarać.

    Nie jest pojazdem mechanicznym, więc po tym jak dostanie zakaz ich
    prowadzenie to będzie mógł dalej na nim jeździć, ale prawko straci. Taki
    nasz paradox.
    Tak miał mój znajomy, 0,51, czyli tuż na granicy. I efekt taki, że za jazdę
    po pijaku rowerem, stracił prawko i możliwość prowadzenia samochodów, ale
    rowerem dalej mógł jeździć. Ot Polska...

    --
    marcin