  • Data: 2011-06-20 08:49:02
    Temat: Re: mandat za spozycie piwka w parku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 09:31:43 +0200, valdoozz napisał(a):

    > No chyba że alkomat kłamie :-)

    U was biją murzynów? ;P

    > Przepraszam nie napisałem, że wcześniej ok. godz 19.00 wypili pierwsze
    > piwko 0.5L. Natomiast od tego czasu minęło 3h,

    A potem drugie i kolejne, lub mocniejsze trunki.

    > a na rowerach przebyli ponad 20km.

    Kurewsko duży ten park.
    Albo też te dwa nieodpowiedzialne barany poruszały się po drogach
    publicznych z stanie upojenia alkoholowego.
    Szkoda że nie utracą uprawnień, ogromna szkoda :((((

    > Drugie piwo wypili w parku ok. 22.00 i to było wszystko co wypili.

    A świstak siedzi i zawija se w te sreberka...aleś ty naiwny :)))
    I nie rozgarnięty :)
    Łykasz co ci qmple wcisną :))

    > facet nie jechał rowerem na ulicy, nie był uczestnikiem ruchu drogowego więc
    > nie stwarzał bezpośredniego zagrożenia.

    Co prawda, nie w chwili "złapania w parku", ale po tym parku zrobili te
    20km, czy tez zostali zrzuceni do tego parku na spadochronach?
    Jakoś tam k..a musieli przecież dojechać!!!
    CO ty za brednie opowiadasz facet.
    Teleportacja to póki co w filach sci-fi.
    Pora wyjść z matrixa wraz ze swoimi qmplami :)

    > Policjanci powiedzieli, że w pprzeciągu tygodnia przyjdzie list polecony-
    > wezwanie na komisariat i oddadzą prawko.

    Hehe, to co powiedzieli - jest bez znaczenia :)
    Powiedzą to co chcesz usłyszeć :)

    > Ale dlaczego w ogóle zatrzymali?

    hehehe :)
    Szkoda że Sąd tego nie zrobi na dłużej, ogromna szkoda :(