  • Data: 2011-06-20 09:03:55
    Temat: Re: mandat za spożycie piwka w parku
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    valdoozz wrote:

    > Panowie, to były tylko dwa piwa. Znam całą historie, to moi dobrzy
    > znajomi. Ufam im. Przepraszam, że nie napisałem od razu, natomiast
    > byłem pewien, że na przestrzeni tego czasu - 3h, przy ciężkim
    > wysiłku fizycznym, nie ma to większego znaczenia.

    Teoretycznie można po 2 piwach wydmuchać 2 czy 4 promile - tylko
    trzeba by dmuchać bezpośrednio po przepłukaniu ust tymże piwem. A i
    to nie tak prosto, łatwiej wydmuchać po przepłukaniu ust alkoholem o
    wyższym procencie.

    Trzy opcje:
    a) koledzy ściemniają
    b) alkomat na komendzie był uszkodzony.
    c) przekłamanie na łączach, i wydmuchali 0.2 promila...

    --
    Pozdro
    Massai