  • Data: 2009-03-21 14:57:28
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 21 marzec 2009 15:45
    (autor Baloo
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gq2ui2$dvm$1@news.onet.pl>):

    > Dlaczego nie?
    > Na mój gust nie ma różnicy między rozmową telefoniczną a rozmową w realu z
    > pasażerem obok, natomiast jest różnica między rozmową na tematy wymagające
    > wysiłku umysłowego i podzielności uwagi a rozmową o dupie Maryni. I raczej
    > w tym drugim aspekcie upatrywałbym problemu. Nie ma to jednak nic
    > wspólnego ze sposobem "wykonywania" danej rozmowy.

    Ma. Przez telefon nie rozmawiasz o dupie swojej Maryni.

    > Innymi słowy - jadąc autem generalnie staram sie nie rozmawiać o sprawach
    > wymagających skupienia. Natomiast spokojnie rozmawiam o pierdołach. Przy
    > czym nie ma już dla mnie znaczenia czy przez telefon czy w realu.

    Ale przez telefon się nie rozmawia o pierdołach... O pierdołach się rozmawia
    z pasażerem, bo on siedzi obok, jedziecie i se klachacie.
    --
    Tristan