  • Data: 2009-03-21 14:45:23
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gq2t2c$13o$2@news.interia.pl...

    > Po pierwsze nie siedzi. A jakby siedział, to i tak rozmowa nie byłaby tak
    > angażująca, prawda?

    Dlaczego nie?
    Na mój gust nie ma różnicy między rozmową telefoniczną a rozmową w realu z
    pasażerem obok, natomiast jest różnica między rozmową na tematy wymagające
    wysiłku umysłowego i podzielności uwagi a rozmową o dupie Maryni. I raczej
    w tym drugim aspekcie upatrywałbym problemu. Nie ma to jednak nic wspólnego
    ze sposobem "wykonywania" danej rozmowy.
    Innymi słowy - jadąc autem generalnie staram sie nie rozmawiać o sprawach
    wymagających skupienia. Natomiast spokojnie rozmawiam o pierdołach. Przy
    czym nie ma już dla mnie znaczenia czy przez telefon czy w realu.