  • Data: 2009-03-23 08:41:06
    Temat: Re: mandat na parkingu
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:gq34u4$b8d$1@news.interia.pl...

    > A pisałem, że zabrania? Po prostu się nie rozmawia...

    Ale na Boga kto to określa, Ty?
    Bo inni rozmawiają przez telefon o pierdołach (chociaż nie jedzą surowej
    wieprzowiny ;-)

    > Tak, ale i tak nie jest to rozmowa aż tak skompresowana jak przez telefon
    > tak wymagająca zastanowienia.

    Jak wyżej - tak w ogóle, nigdy nie jest czy piszesz o swoim przypadku?
    Nie bardzo rozumiem, skąd ten dziwny podział, że o biznesie to tylko przez
    telefon, a o pierdołach tylko w realu.