  • Data: 2002-08-01 11:12:01
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 124. § 1. Po każdym przerwaniu przedawnienia biegnie ono na nowo.

    Tu mam pytanie: czy czas biegu przedawnienia liczony jest od nowa (czyli gdy
    przedawnienie jest orzekane po roku, to znow jest pelny rok do przedawnienia),
    czy jest do kontunuacja od momentu przerwania (gdy przerwanie nastapilo po pol
    roku od wystapienia sprawy, to po wznowieniu biegu przedawnienia do
    przedawnienia sprawy zostaje pol roku) ?
    Mam nadzieje ze nie zamotalem tego za bardzo :)

    Pozdrowienia - Sir Zooro