  • Data: 2002-08-10 09:45:27
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: maHo <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Aug 2002 08:12:37 +0000, Klaus wrote:
    [ciach]

    > W takich wypadkach nalezy w miare mozliwosci nie stosujac przymusu i
    > sily "przejsc" po kanarze :)
    > A tak powaznie to nie znam odpowiedniego paragrafu ale IMHO nie maja
    > prawa tak robic. Uniemozliwienie swobodnego poruszania sie podpada chyba
    > jak najbardziej pod stosowanie przymusu i sily i chyba tylko policja i
    > jakies specjalne sluzby (raczej kanar nie podpada pod ta kategorie :)
    > maja takie uprawnienia.
    >
    > Pozdrawiam
    > Klaus

    tak, tak, ale ja slyszalem ze to wynika z jakiejs ustawy dotyczacej
    komunikacji. czy ktos tez o czyms takim slyszal/czytal (bo jezeli nie
    znaczy ze sie przeslyszalem).

    tzn, czy moge kanarowi powiedziec: "nie, nie mam legitymacji, chetnie dam
    sie spisac, ale wysiadzmy/zostanmy, bo nie ma pan prawa mnie zmusic do
    przejechania przystanku/wysiadania na przystanku wczesniej" a jezeli nie
    poslucha poprosic o jego numer i nadac bieg sprawie...

    maHo