  • Data: 2002-08-01 10:40:29
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 3) w razie uzasadnionego podejrzenia, że dokument przewozu albo
    > dokument uprawniający do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego jest
    podrobiony
    > lub przerobiony - zatrzymać dokument za pokwitowaniem oraz przesłać go
    > prokuratorowi lub Policji, z powiadomieniem wystawcy dokumentu.

    Tzn ze kontroler ma prawo mi zabrac legitymacje np ??? Zawsze myslalem ze
    kontroler nawet nie ma prawa jej wziasc do reki (musze mu okazac a nie dac
    do reki) a co dopieor mi ja zaczymac jesli na jego widzimisie powie ze jest
    falszywa :((
    Bede pozniej przez miesiac jezdzil na cale bilety ? Kto mi za to zwroci
    pieniadze ??? Cos chyba nie tak jest ...

    --
    AndY