  • Data: 2002-08-01 13:45:11
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bzdura. Przecież zostałem przyłapany na gorącym uczynku jazdy bez biletu,
    > tzn. złamałem umowę przewozu - nie kupiłem biletu. To, że wysiadłem, nic
    nie
    > oznacza! Myślicie, że kłopoty w kwestii dowodowej? Bzdury.

    Jesli jade ze znajomymi i nie mam biltu , wysiadam z nimi . Twierdze pozniej
    przed policja ze stalem na przystanku podeszlo dwoch kanarow i zaczelo sie
    od mnie burzyc ... Mysle ze to klopoty w kewsti dowodowej...

    > Co do uprawnień kanarów - nie mają żadnych uprawnień siłowych, jedyne co
    mogą
    > to utrudnić opuszczenie autobusu, np. poprzez zastawienie swym ciałem
    drzwi.

    To to nie jest rozwiazanie silowe ??? Zastawienie na sile drzwi
    uniemozliwiajac wyjscie ??? To co to jest ??? :)

    AndY