  • Data: 2002-08-02 08:16:12
    Temat: Re: mandat MPK
    Od: "Klaus" <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Walczak wrote:

    > Inną możliwością, jaką mogą zastosować kanary, to nieotwieranie drzwi
    > autobusu do przyjazdu policji.

    A teraz wyobraz sobie autobus/tramwaj pelen ludzi stojacy z zamknietymi
    drzwiami np. pol godziny na przystanku w oczekiwaniu na policje. Jakie dajesz
    szanse przezycia kierowcy i kanarow ? :)

    > A swoją drogą to czy wy byście chcieli żeby
    > wszystko było za darmo??!

    Ja bym chcial :)

    > Przecież gdyby tak wszyscy jeździli bez biletu (tak
    > jak ja ;) ) to mzk dawno by zbankrutowały. Jakieś minimum uprawnień kanary
    > muszą jednak mieć. Co nie znaczy oczywiście, że pochwalam ich przekraczanie.
    >
    > Co do kłopotów dowodowych - to sąd oceni, kto miał rację, czy się jechało
    bez
    > biletu czy tylko stało na przystanku. Nie można więc od razu kategorycznie
    > twierdzić - wystarczy że wyjdę z autobusu i już nic nie mogą mi zrobić. Sąd
    > raczej da wiarę dwóm kontrolerom MPK niż pasażerowi.

    Nie wziales tylko pod uwage jednej kwesti. Na jakiej podstawie kanar
    stwierdzi tozsamosc "przestepcy" zeby podac sprawe do sadu ? Jedyne co im
    pozostaje to zrobienie szybkiego portretu pamieciowego spokojnie oddalajacego
    sie delikwenta. Mysle ze zaden sad nie wyda nakazu zatrzymania/poszukiwania
    opierajac sie na takim "materiale dowodowym" :)

    Pozdrawiam
    Klaus