  • Data: 2004-10-20 09:54:02
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > otoz to, zemsta!
    > Od tego sie zaczal przedluzac watek.

    Zemsta jest rozkodszą bogów. Ale nie wiem, czy chciałby mi się marnować czas
    na palanta, który poszedł w tango.

    > Mówiąc o małżeństwie, przede wszystkim należy podkreślić, iż jest to
    > jedyny sakrament, którego nie udziela kapłan,

    Sorry, nie będę się odnosić do tego, co raczy uważać jakiś ksiądz. To
    sparawa światopoglądu, na tej grupie powinniśmy dyskutować raczej o
    kwestiach prawnych związanych z małżeństwem.

    > Nie mzesz mi narzucic co bym wolal, wiem co mniej boli dlatego wybior moj
    > jest taki a ni inny.

    A próbuję? Jeśli nawet tak, to tylko w odpowiedzi na ...;-)

    > A osoba ktora nie doznala uczucia zdrady, [...]
    > nie powinna sie na ten temat wypowiadac.

    A osoba która nie jest wielorybem, nie powinna mieć zdania w kwestii ochrony
    wielorybów;-)

    >(nie mowie teraz o Tobie)

    Mam nadzieję, w końcu nie wiesz, co było kiedyś.

    --
    pozdrawiam
    krys