  • Data: 2004-10-20 10:04:18
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > dać
    > go
    >
    > to jest zwykle frajerstwo, miłosc jednostronna, gdyby ona tez kochala by
    > nie zdradzila.

    Upraszczasz. Nie ma dymu bez ognia.

    > Nie jest warta powrotu. To ze uwazam taki powrot za czysty debilizm nie
    > oznacza
    > iz moim zdaniem nie mozna kochac takiej osoby ale oznacza to ze taka osoba
    > nie jest warta tej milosci.

    Są tacy, co twierdzą inaczej. Pozwól im na to.

    > z zycia. Ucze sie , kazdego dnia, dlatgeo wiem ze taka osoba nie jest
    > warta powrotu,

    Hehe, to ja mam inne życie i inne statystyki;-) Mi wychodzi, że świat nie
    jest czarny i biały, a dwa + dwa nie zawsze równa się pięć.

    > nie bo nie mam kobiety. Zamiast sie zastanawiac wylalbym kilka osob z
    > dobrym sprzetem
    > a nie siedzial i sie skrecal czy mnie ktos zdradza.

    To się chorobliwa zazdrość nazywa. Nie masz szans na prawdziwe uczucie, bo
    odstarszysz podejrzliwością każdą, która zwróci na Ciebie uwagę.

    > jako Kobieta (co tlumaczy twoje rozumowanie odnosnie powrotu po
    > zdradzie:-) )powinnas wiedziec ze istnieje cos takiego jak intuicja,
    > jezeli zaczynasz czuc ze cos jest nie tak, wtedy czas sprawdzic a nie
    > zastanawiac sie i meczyc przez kilka miesiecy az wkoncu sie rozczarowac.

    Nie martw się, śpię spokojnie , w końcu "widziały gały co brały".
    pozdrawiam
    krys