  • Data: 2004-10-22 19:22:37
    Temat: Re: malzenstwo - pytanie
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > by

    > ta jasne, a twoim zdaniem nawet gdyby jaka powiedzmy klotnia byla,
    > sprzeczka itepe to daje
    > to powod do wy.. zony przez innego faceta?

    Wiesz co, ożeń się( co masz mieć lepiej ode mnie;-)), pobądź trochę w
    poważnym związku, to przekonasz się, że kłotnie i sprzeczki nie kończą się
    chodzeniem partnerów na boki ( chyba że lubią taki model związku).
    Chodzenie na boki zaczyna się jak w związku jest poważny problem. Ale
    kurka, NTG.

    > nie jest chorobliwa zadzrosc, patrz nizej, jezeli intuicja mi podpowiada
    > ze cos jest nie tak, to zamiast
    > szalec kazdego dnia, porprostu potajemnie wysylam, i wtedy mam pewnosc ze
    > moge dalej ufac (i spac spokojnie:)

    Wiesz, skoro potajemnie wysyłasz, to mi to w parze z zaufaniem w ogóle nie
    idzie. Ale ja z tych, co truskawki cukrem posypują...

    --
    pozdrawiam
    krys